NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, November 24, 2010

aerzee-fathenee-first-giveaway

nak join klik sini

ni la dia lagu yang paling aku suka..xde la paling2 sangat..tapi aku suka lagu ni sebab bersebab..
lagu dari sharifah aini & broery..(gile lagu lama ni hehehe) tajuk dia seiring sejalan

kalau nak tau lagu ni la buat pertama kalinya aku menyanyi di depan khalayak ramai...ingat lagi masa tu aku keje kat finas, ada sorang penolong pengarah tu nak benti..so ada la majlis utk dia...lepas abes meeting ktorg seme masuk dlm panggung mini..situ siap bole karoke bagai la..

pastu penolong pengarah tu dia request minta aku duet ngan dia nyanyi lagu tu..sebab nye sebelum2 tu dia pernah terdengar aku nyanyi kt meja aku..pastu dia kata..suara awak ni mesti sedap kalau nyanyi karoke...hahahah..then dia ckp satu ari nanti saya nak nyanyi ngan awak...

ala..sebenarnya suara aku xde la sedap mana pon..takat mcm suara katak panggil hujan je..hahaha..tapi boz aku tu kata suara aku mcm garau2 sket..mest bez kalau karok...hehehe..gile malu ko..kena nyanyi depan2 ramai orang..aku siap nyorok2 kan muke sambil nyanyi sebab segan haaah...

No comments: