NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, November 27, 2010

contest gambar kenangan sekolah dulu2

nak join klik sini

klik gambo untuk tumbesaran yea...
kawan2 kelas 5 mawar
Sekolah Menengah Kebangsaan Puteri Ampang, Kuala Lumpur
a.k.a Ampang Girls
adeh...aku xleh tengok gambar ni..rindu sangat kat kawan2 skolah...ekceli gambo ni di amik utk dimuatkan ke dalam majalah sekolah tahun 2000 ( dah 10 tahun berlalu..).aku lah orang yang bertanggungjawab untuk design layout page untuk dihantar ke sidang ridaksi bagi pertandingan gambar kelas terbaik.

untuk amik gambar2 ni..aku tukang kasi tunjuk mcm mana aksi yang perlu dibuat..hahaha... kata aku kan suka bergambar...jadinye aku la cikgu kt kawan2 aku kasi tunjuk ajar camne nak posing.time ni amek gambar ni pakai kamera aku..ala kamera dulu2 yang pakai kodak tu...satu roll tu ada 36 gambar & ini semualah gambar2 terbaik yang aku pilih untuk dimuatkan kat dalam magazine sekolah.
&
hasilnye??gambar yang aku reka design nye ni menang Tempat ke-2!!
alhamdulillah...dapat la cash RM150.00..dengan duit kemenangan yang aku dapat tu..aku belanja kawan2 kelas g makan mekdi, heheh..kebetulan time cikgu announce tu ramai yang tak datang sebab akhir tahun seme monteng...so tinggal la 10 orang yang bertuah dapat g makan mekdi ngan aku kat belakang sekolah heheh.....

ni la hasil page kat magazine sekolah tengok tu ada medal no 2 tu maknanya menang tempat ke-2
kalau nk tgk bukti aku yang buat design ni sila klik gambo ni utk tumbesaran & tgk blah kanan sekali ada sign aku design by : FAUZANA
ha..yang ni plak muke sorang2 budak2 kelas dengan lebey dekat siap ada gambo cikgu2 sekali..
nak cari aku senang je..barisan no 3, dari kiri : aku gambar no 2 pakai tudung hijau tu nama FAUZANA
serius..aku xbole tengok gambar2 zaman sekolah...rindu ngan kengkawan..
miss u all girls!!

2 comments:

iDa said...

wah....bgus..bersemngt nk join contest...ni yg ida suka...gud luck yer....semua dh ok dah....dh follow ida,dh letak bnner skali ngn link serta gtw nme sekolah..bgus22...pape hal,ida gtw mllui shoutmix ok dear?

keep in touch bile nk dekat dateline dye yer....

Nana said...

hehhehe ok..
semantara masih bersemangat...
nanti kalau dah malas
xde la join kot hahaha
ok tq,..