NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, November 27, 2010

contest i love mum

nak join klik sini

nak tag
1. ayu ibu damia
2. mama zharfan
3. kak heze

alamak...aku mmg xde la gambar ngan mak...mmg mak aku xsuka amek gambau...so ni je la gambau paling da bom aku bersama ma... (aku panggil ma..bese la oghe klate kan panggil mak dia ma.. hehe)
ni la hadiah yang paling mahai aku kasi kat ma...jangan tanya berapa harga hehehe...time tu aku dapat bonus...pastu aku cakap kat ma..nak cincin x???hee..tetiba mak sengeh2 smpai tlinge..dia kata kalau orang nak bagi sape xmau...hehhe...so aku ajakla ma g habib kat wangsa maju...lama dah time tu aku lom kawen lagi..
alah..harga tu mahai ke murah xpenting ye x?yang penting kasih sayang & keihklasan kita

skang ni ma xberapa sehat..sebab baru2 je buat operation mata awal bulan aritu...so skang ni weken je aku la yang tolong ma masak kat umah...alhamdulillah...skang ma dah sihat sikit tapi blom sehat sepenuhnya...24 jam kena pakai spek itam ala2 kumpulan pancasitara...kekeke..pasal dia xleh kena cahaya matahari & habuk nanti mata dia gatal...xlama lagi insyallah sembuh sepenuhnya..sebab ma mmg kuat berpantang.
kepada ma orang doakan semoga ma cepat baik...dah lama xmakan masakan yang ma masak..orang masak tak sesedap ma masak...hehehe...

4 comments:

misz FaTiN said...

tq join contest fatin
gudluck!! ^_^

p/s : nnt check snarai update peserta ya..

Nana said...

ok tq ek

Mama Zharfan said...

good luck nana. tq tag me :) nanti me join :)

Nana said...

mz-heheh ok..good luck juga k!