NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Monday, November 22, 2010

contest mimik muka

nak join klik sini

adeh...xde idea..camne mimik muka yang menarik ni...(ekceli mcm2 gaya bole bagi...gaya cun, gaya control cun, gaya sememeh...gaya xsemenggah...heheh tp tu seme terpulang pada cik penganjur la camne nk nilai kan)

xpela..bagi aku seme2 gambar aku pon menarik...muahahha (gile keji puji diri sendiri heeee)
ok la cik penganjur...ni je la 2 keping gambar saya yang konon2 nye mimik muka menarik sangat tu..heheheh...
gambar ni baru 2minggu lepas je...time saya & kengkawan berjimba2 di fraser hill...oh yea utk pengetahuan cik penganjur..saya yang bertudung tu ye...yang dokong anak tu...heee...


nak tag :
1. cute mum
2. mama zharfan
3. ibu damia

6 comments:

Nurul Ashikin said...

thanks 4 joining!

Nana said...

ok tq...

ibuayahdamia said...

ok dapat tag lagi...good luck

Nana said...

ayu-hehe ok tq

Cute MuM said...

tq tag.. dah join pon..
gud luck..memang suka posing lah nana nie..

Nana said...

hehe mmg suke posing pon
ok tq..