NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, November 25, 2010

cuti-cuti contest by azieda razak

nak join klik sini

nama tempat dan lokasi:
Bukit Merah Laketown Resort, Pulau Pinang

fees yg dikenakan:
bergantung kepada pakej apa yang kita amek
utk tengok harga2 pakej sila masuk SINI

facilities yg disediakan:
1. tempat untuk salin baju..memang banyak..xyah risau...
2. hotel2 untuk penginapan pun bersepah2..pilih je mana suka...
3. ada tempat shopping utk bli souvenir & tempat main game, ada juga fish spa
4. korang bole buat mcm2 aktiviti air mcm kayak,
Canoeing, main paddle boat eh kalau nk cite mmg banyak la..nak tgk details klik SINI

saya rasa tempat ni memang sesuai sangat kalau nak buat aktiviti family day..sebab saya rasa..tempat2 theme park mcm gini la orang selalu pilih utk wak family day..pasalnye banyak aktiviti kita bole buat..terutama aktivit2i melibatkan air.


ni ada la beberapa keping gambar masa saya & family bercuti kat Bukit Merah Laketown Resort masa tahun 2009

wee.bez gile naik menda alah ni..tu gambo saya la tu encik suami tlg snapkanni pon bez juga! banyak kali aku dok ulang naik heheh..tapi dia kasi naik sekali tu 10 minit je pastu dia kasi turn org lain plak..sekali naik bole 10 orangkalau tak gayat, bole try naik chairlift ni..saya xnaik pon sebab ada anak kecik kan..malas plak nk gilir2 naik ngan amrul
selain tu kat sini ada pulau orang utan..xyah susah2 g kat sepilok..sini pon ada orang utan
tu bb orang utan duduk dalam bilik khas xbole pegang
sini juga ada ecopark, kira mcm mini zoo la..
ada mcm2 binatang dalam ecopark ni
kat dlm ecopark ni ada train yg ala2 monorail ni...mencabar juga..kena kayuh ngan tangan menda ni..pusing satu ecopark..dekat 1/2 jam juga la..pusing tp penat la sebab menda ni kita sendiri yang kena kayuh..agak gayat sebab tinggi...kat bawah ada air kolam

No comments: