NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, November 27, 2010

fashionable with hijab contest !

nak join klik sini

alamak cik tasha xpe kan gambo si kecik nyelit disitu..kesian plak klw nk crop hahaha...kang crop nampak xlawa plak xnampak full view...xpe la kak..tasha xde mention pon gambar kena sorang2 kan hehehe...

ok kenapa tasha perlu pilih saya?
bismillah...(ayat2 dibawah ni seme angkat bakul sendiri neh muahaha..sila jangan muntah hijau)

walaupun saya dah berkawin & mempunyai anak..tapi gaya & penampilan saya tetap jaga...even ada orang kata kadang2 fesyen yang saya pakai tak sesuai dengan status "IBU" yang saya pegang...saya tak peduli...asalkan gaya saya tu tak menjolok mata, selesa di pakai & yang penting bila kita sarung baju tu saya rasa confident. status ibu tak menghalang seseorang dari bergaya...silap kalau ada yang kata " ala...dah ada anak tak yah la bergaya2 sangat" silap tu saya bangkang 100%

jadinye saya rasa cik tasha perlu pilih saya sebab....walaupun saya bertudung dan berstatus seorang ibu, saya juga seorang yang fashionable heeeeee... (malunye puji diri sendiri hahah)

nak tag:
1. ibu damia / ayu
2. mama zharfan
3. cute mum

No comments: