NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, November 17, 2010

gelojoh candid contest

nak join klik sini

hehe..ekceli gambo ni baru je semalam aku snap..ni gara2 nak buat entry pasal contest la juga ni...
kenapa aku rasa gambar ni nampak gelojoh?hehe tengok la sendiri..makan aiskem xboh dalam cawan ke mangkuk ke..teros korek dalam bekas je kekekek...ye la..semalam baru balik dari tesco mmg panas gile..tu pasal aku bli aiskem tu...dah smpai umah..peluh2 panas plak tu kan..xsesaba nk makan aiskem....heheh...tgk la muka aku berminyak2 tu..sampai2 je umah tros buka aiskem makan...damia pon sama...xsesaba nak makan aiskem...xdan2 orang bawa kuar aiskem dari dalam kete dia suh buka bekas tu

No comments: