NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, November 30, 2010

korang nak tak?

CONTEST BEZZ ANJURAN :
MamaTisya dan Contest & Giveaway

Hem…selalu sgt la..tengok mamatisya ni g makan aiskem BR…selalu je tunjuk gambar kasi kita terlior…dengan geng celup2 dia tu hahaha…rasanya baru 3,4 kali kot aku makan aiskem BR ni..tapi yang celup2 tu xpernah makan lagi…sedap je tengok mamatisya dok bercelup2 ngan kengkawan dia


Haih..mamatisya ni memang suka makan aiskem la..xcaya tengok ni..

http://mamatisya.blogspot.com/2010/08/ice-cream-fondue-baskin-robbins.html

http://mamatisya.blogspot.com/2010/07/kek-aiskrimyum2.html

nak2 klw dia pegi makan aiskem kt BR ngan geng2 dia pakai PINK ari rabu kan ada promotion Single Regular Scoop: RM 7.50+
Top up sugar cone/cup to a yummy Waffle Cone at only RM 1.50+ !

Yela…kalau stakat aiskem singgit dua ringgit mcm damia makan kt bawah ni..anytime je bole pegi beli…tapi klw aiskem mahai ni…bese kena tunggu time duit banyak bole la makan..hahaha..(ala..bukan mahai sgt pon…kan eryn kan)

gambo damia kat bawah ni masa aku g fraser hill, tgh dok tunggu time nak turun g la bli aiskem dulu...oleh sebab jalan dia gile ngna bengkang bengkok...abes aku muntah kuar aiskem kaler PINK..hahahah....gambo?ish...korang nak tgk ke muntah aku kaler pink tu?xyah la..kang kembang tekak xmakan setahun kang...haahahKenapa aku nak sangat??sebab aku memang suka makan aiskem…nak2 aiskem coklat…tapi kalau dah orang nak belanja..aiskem apa pon aku makan..kecuali aiskem perisa mint tu..aku xsuka…dari kecik2 lagi..asal ada je abg aiskem datang kling..kling..kat umah mesti punya la..tahan abang aiskem tu nk bli aiskem
kami dua beranak menikmati aiskem wall coklat.xsenonoh btol kan..makan tros dalam bekas xde ltk dalam cawan ke apa hahaha....(abaikan la muke berminyak tu ek.)
Pastu amrul pon mmg dah tau dah..kalau dia balik KL sebelum dia nk balik ke kluang sure dia ajak aku g giant pastu nanti dia belikan aku aiskem utk wat stok makan kt umah..hehehe..sgt memahami laki aku ni..
Ni la dia aiskem peberet aku masa kecik2 paddle pop hok rainbow tu..dah besar2 mcm ni xberapa suka plak..klw dulu kecik2 sehari 4,5 batang aku bli hahaha…seb baik xkena kencing manis..
aiskem yg paling sedap penah aku makan...ingat lagi masa pes time try tgh pregnant 6mths, tiba2 ngidam nk makan aiskem paling mahai...dah la time tu on the way nk balik ke rumah MIL, ada la jumpe petronas...2,3 petronas juga la singgah baru jumpe aiskem ni...
bila dah dapat...makan xhengat dunia...sekali bila sampai je rumah MIL uwek...muntah....hahahah tros amrul ckp..adei awak ni...rugi je saya bli aiskem mahai2...xsampai stengah jam aiskem masuk dlm perut dh kuar balik...heheheh...Pastu..(eh bape banyak pastu da…) kenapa aku nak sangat?? Dah orang nak belanja kan..tinggal datang bawa perut je..sape xnak beb…sebab aku xde hal la..kalau misalan kata dipilih sebagai pemenang..anytime je aku bole berdesuppp ke pavy tu..hehehee…
ha..ni ada cara2 menikmati aiskem dengan betul..eii..lucah je nampak gayanye kan hahahha



sebenarnya entry dah lama..buat cuma tak publish lagi je..aku rasa mcm ada tersama sket2 ngan suziey punye je...huhuhu..nanti orang kata aku tiru plak..pst..eryn aritu kita dah gtau kan..entry dah siap cuma lom publish je lagi..tp xpela..kita publish je la skang

4 comments:

mama tisya said...

syarat follow blog contest tu blum buat....good luck...

Nana said...

halamak!
camne bole lupe nak follow ni

[-suziey-] said...

good luck wei! klu ko dpt bagi aku rasa sket wei..hahaha

Nana said...

hahah suziey apa kata kita doa
dapat mkn aiskem sama2
hahaha
harap2 masin mulut aku