NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Sunday, November 21, 2010

perhatian kpd semua peserta sape nak FM fraser hill?

perhatian kengkawan...
kepada sape2 yang dah join
memang semuanya layak ok...
xpela ada salah2 skit tu aku pejam mata je..
sebab memang niat aku nak kasi je pon...
xde msalah setakat ada salah sikit2 tu
kepada sape2 yang nak join last minit ke
diingatkan...aku akan tutup GA ni pada pukul 2 petang ini..
so masih ada masa lagi..kot2 kalau korang baru2 je tau pasal GA ni kan...
good luck seme..

2 comments:

SyUhAdA said...

dah join dah..
heheh~

Nana said...

syuhada-tq join ye
tunggu esok result nye yea