NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Sunday, November 21, 2010

photo addict contest

nak join meh klik sini
wah..tajuk contest ni memang sajak nau ngan aku...hahaha..aku ni mmg addict sgt amek gambar...hehehe...xcaya g la kat personal blog aku bole tgk...

ok la dlm bebanyak gambar tu aku pilih gambar ni...sebabnya...aku suka sgt tgk gambar ni sebab nampak happening...gambar ni masa 2 minggu lepas time aku & kengkawan berjimba2 di fraser hill..sampai aku muntah PINK la..turun naik fraser hill tu hahaha...

plak tu gambar ni di ambik guna kamera dslr tp bukan aku punya..hehehe pinjam orang punya....so di kesempatan di berikan pinjaman kamera tu utk sementara waktu...apa lagi kan...masa utk bergedik2 la..amek gambar guna kamera cantik

tapi part yang aku paling2 suka sekali op koz la.gambar lompat ni..heheh ntah..mmg suka la amek gmbr lompat...xsedar awak tu mak orang nk melompat2 hahahhaa...xpe la..janji aku lepas gak melompat tinggi mcm gitu..walaupun..LEMAK berkumpul2 & daya untuk lompatan yg lebih tinggi takat itu je bole pegi...hahaha ( oh yea..utk pengetahuan cik penganjur saya yang tengah2 sekali tu tau..yang paling sopan bertudung tu kekekek)


ok last sekali nak tag :
1. ibu damia
2. mama tisya
3. mama zharfan

4 comments:

sab said...

adik tecik itu comel. hihi :)

btw. gud lux :)

Nana said...

tq sab..

unieylovesherself... said...

lompatan yg chanteek..nice..udah disemak... :))

Nana said...

hehe ok tq