NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, November 11, 2010

Red Ribbon Under the Sea Contest win Fuji Underwater Camera now!!!

nak join klik sini

sebenarnya dah lama aku impikan utk mempunyai sebiji kamera yang kalis air sebabnye..sekarang ni aku pakai camera sony DSC-S650 & mungkin sebab kamera tu selalu terjatuh lama kelamaan gambar semakin tak cantik & sangat sensitif, bila nak amek gambar, tak bole bergerak seinci pun, kalau tidak semua gambar akan jadi blur..

oleh kerana kami sekeluarga sangat sinonim dengan aktiviti yang melibatkan air contohnye mandi sungai & laut, jadi aku patut ada satu kamera yang kalis air untuk memudahkan kami bergambar dia dalam sungai atau laut...macam sekarang ni, bila turun dalam laut pergerakan jadi sangat terbatas & careful je sebab takut kamera terkena air...

dan kebetulan plak tahun depan ada 2 percutian ke pulau iaitu pulau manukan, sabah pada bulan 1 & pulau langkawi pada bulan 7 (insyallah...kalau xde aral..tiket flight dah book ni heheh..) cuba bayangkan kalau aku ada sebuah kamera yang mcm FUJI UNDERWATER CAMERA. tentunya banyak gambar menarik aku dapat ambik kan?siap bole amik gambar dalam air lagi..kalau la dapat sebiji...aku akan bawa pergi snorkeling & rakam keindahan alam di bawah sana...& tentu sekali bole share kat blog utk tatapan kawan2.heeeeeeeeeee

ok ni la bukti2 yang kami memang suka dengan laut...bukti bergambar disertakan sekali hee..

gambar kat kuala terengganu 2010, xingat dah apa nama pantai ni
kat PD 2009, ni la tmpt yg kerap kami pergi sebab dekat kan...
teluk cempedak, 2004
honeymoon @ tioman 2006
owh... this is my dream picture..tingin nk amek gambar mcm ni ngan encik amrul hehehe...

2 comments:

Ms and Mr Red Ribbon said...

awww yang bawah sekali tu kne censored :)
thanks dah join lalink... tunggu keputusan penganjur yer...

Nana said...

heheh ok..tq