NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, December 22, 2010

1st TupperwareVille GiveAway



  • Jawab soalan2 dibawah :
  • - Sudah menjadi ahli tupperware? Ya
  • - Berminat untuk mendapatkan barangan Tupperware? Ya
  • - Dimana selalu membeli barangan tupperware?(jarang beli..sebab kakak selalu bagi sebab dia dealer tupperware)
tuliskan tupperware kegemaran anda beserta sebabnya

ni la dia tupperware kegemaran aku...aku tak tau nama tupperware ni..sebab
tupperware ni aku dapat sempena ngan beday damia...kawan baik aku hani yang kasi tupperware ni...dia pon salah sorang dealer tupperware juga..., memang tupperware ni la aku bawa bekal g opis, isi nasi goreng, isi mehun...
dapat kat damia?dia buat isi bedak..muahahaha
comei kan?kalerpul lagik
kalau nak baca entry pasla aku dapat hadiah ni meh klik SINI. aku tak tipu tau..mmg btol aku dapat adiah tupperware ni bukan saje2 reka cite hehehe....

ni la dia bez pren aku tokei tupperware tu hee...tq hani!

No comments: