NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, December 29, 2010

aku sukakan sesuatu yang BARU

nak join klik banner
adeh dah malam2 ni xde idea la nak wat entry hehehe

aku memang suka lakukan sesuatu yang baru...
contoh...mcm layout blog...agak2 aku dah bosan ngan satu2 design...aku tukar la kepada design yang baru...

dari segi penampilan diri plak...yes memang aku ada cita2 nak tukar penampilan yang baru..nak bergaya ala2 feminin skit..heheh tak la asik2 pakai tshirt & jeans je bila kuar...nak kasi lebih bergaya sket la..

pendek kata apa yg ak nak tukar kepada yang baru tu tak de la melibatkan kos yang besar2 yea...tak xde la sampai nak tukar barang kemas baru, nak tukar kete baru...nak tukar rumah baru...hahahah..xde2..tu semua di luar kemampuan diri...

lain la kalau nak tambah baby baru..ha...itu mmg bole..sebab free of charge je kaedah nye muahahahha....

bercakap pasal BARU kan...aku sangat2 happy...sebab elaun aku dah dapat elaun baru..ada penambahan..ngeh2x...tumpang happy juga utk encik suami sebab bulan depan dah start bergaji BARU..yehaaa.....

SELAMAT TAHUN BARU....

2 comments:

aqmar said...

tq sebab join contest qma..~

sekarang pon da nmpk ke"faminin" dah..lagi feminine lagi suami sayang ^_@

semoga cepat2 tambah baby baru ea.. =)

Nana said...

ok...
hehhe alamak baru2 je nak belajar feminim skit
hehe baby baru?insyallah