NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, December 23, 2010

CONTEST AKU DAN KACAMATA

nak join klik banner

utk pengetahuan syafiz..saya mmg bole kira bape keping je gambo pakai spek mata ni..sebabnye saya xsuka pakai spek..nanti poning kapla...

alkisah di sebalik gambar ni...sebenarnya...time ni saya ke kuantan ada kenduri kawen kawan..ari jumaat time gerak tu mata ok..xsakit elok je bangun tido ari sabtu, masa ari kenduri tu tiba2 mata saya bengkak +merah kena sakit mata...oleh sebab xmau berjangkit ngan kawan2 yang lain...terpaksa la saya rush ke soping complex pagi2 buta mencarik spek mata...hehehe..
sekali g kenduri pakai spek itam..seme dah sound..eh..eh..mak datin...hahaha..siot je saje la diorang perli aku sebab saya kan xpenah pkai spek itam..tu psl kena perli2 tu...

nak tag
1. cute mum
2. mz

3 comments:

Syafiq Rosli said...

tuan tanah datang..nice poto ya..siap ada sejarah lg sbb pe pakai spek mata..hehe..all da best

Nana said...

ok hehe tq

elnino moona said...

jalan2 tgk peserta..:)