NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, December 8, 2010

contest - bilangan orang paling ramai dlm satu gambar



nak join klik sini
bilangan dalam gambar : 183 orang (pening aku kira..ramai gile tau la tepat ke tak tu hehe aku rasa lebih lagi kot..)

ni gambar masa aku keje finas dulu..dapat jemputan g rombongan para SENIMAN ke KUKUP (skang ni UNIMAP - Universiti malaysia perlis), time ni rombongan satu bas ngan artis2 kebanyakanye veteran la..ada kuswadinata, dato jins, normala omar & ramai lagi la..artis yg muda2 plak ada eira syazira, raja farah, buzen, peja mentor & ramai lg..

gambar ni masa aktiviti last day bersama pelajar2 KUKUP ada senamrobik kat padang mana ntah xingt..mmg meriah..siap masuk paper bagai..

*************************
yang ni gambo selingan sebab gambo atas tu kecik sgt xnampak muke aku kan..kang kata aku cilok gambar sape2 plak..hehe ni bukti mgm gambo aku
ok korang nak tau mana aku?ni ada gambar yg dekat skit..see aku duduk paling depan 4 dari kiri pakai tudung hijau tu..seblah aku abg zek taipan..sebok je nk dok seblah aku hehe...

nak tag :
1. ayu ibu damia
2. mama zharfan
3. cute mum

6 comments:

Miza Yusof said...

whoa! raminyaaa.
good luck sis :)

Nana said...

hehe tq miza

Mama Zharfan said...

tag noted!

Nana said...

ok tq

Cute MuM said...

nanti cari gambarlah.. kat laptop takder..

Nana said...

hehe ok banyak ms lagi ni