NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, December 29, 2010

CONTEST 'BUDAK BEDAK'

nak join klik banner

gambar agk kureng berkualiti snap pakai nset je
ok cite skit pasal gambo ni tgh aku dok sebok2 kemas bilik kan...aku tinggal la damia kt luar..pastu aku xdengar pun suara dia...diam aje..eh musykil gak aku ni apa projek si damia ni..diam aje..selalunye membebel2 sambil2 nyanyi.hah! sekali aku kuar..gini la jadinye...abes dia tonggeng bedak nsb baik aku xbiar kan lelama dia kt luar tu klw tak aku rasa abes satu umah penuh ngan salji hehehe...

dah tu aku jerit la DAMIA!!! buat apa ni???dia sengeh aje..sambil wat muka tak bersalah.tp bila aku tgk kan nk gelak pun ada..so sebelum aku bersihkan muka dia tu sempat la aku amik gambo dia yg ala2 opera cina tu kan.aku suh damia senyum gitu plak gaya yang dia bagi heheh...

No comments: