NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Monday, December 20, 2010

contest candid itu cun laa..!

nak join klik banner
aku pilih gambo ni..nampak sangat tengah tak ready, tak tau la bila masa kawan aku snap pic ni hahaha...gaya mcm orang nak tahan berak je kan hahaha...mcm gaya masa idayu gelek 360 darjah pon ada aku tgk ngeh2x...sebenarnya aku segan gile nk tepek gambo ni..mmg xpenah tepek kt blog & fb sebab muke tgh tak ready kan haha..tp xpe demi contest ni aku sedia tepek.

nak tag
1. cute mum
2. miza
3. mz

5 comments:

Mama Zharfan said...

cute jer!!! good luck!!

Nana said...

ok tq

dilla adilla said...

nana... comel laa... cm kt broga hills jek...

tq sudi join contest dila ...:)

Nana said...

dilla-hehe mmg kat broga pun
tq dear

ujee said...

hahahhaa....mcm tahan kentut je...sib baik muke tgh cute...hehehheee...good luck ya!