NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, December 24, 2010

Contest Kami Seiras

nak join klik banner
saya padankan gambar saya dengan anak saya...damia
bahagian yang sama?mata mungkin?

saya suka blog the chronicles of yaya kerana...

sebelum ni, saya memang dah follow blog yaya,,sebab nak join GA....& rasanya GA tu baru je habis..skang yaya dah buat contest plak....fuh....kagum...yaya bole manage ek?saya so far belum berani lagi nak buat contest,..takut tak termanage hehehe......

cik yaya bijak mencari peluang...ye..dengan menganjurkan GA & contest,,tu salah satu cara untuk mendapatkan follower..& menaikkan traffic...so bagi saya tindakan cik yaya satu tindakan yang bijak...

selain itu saya suka sebab cik yaya tak meletakkan syarat yg bukan2 untuk join contest tu...dengan itu...ramai yg akan join contest cik yaya..sebab tak membebankan...& mesra alam heheheh....ok la tu saje..

nak tag
1. cute mum
2. miza

3 comments:

.cik yaya. said...

okay! thanks kak sbb join..hehe insyaallah yaya try manage contest ni dgn baik..hehe thanks a lot. good luck dear!

Nana said...

ok tq

butterflyana said...

Good Luck! :)