NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, December 15, 2010

Contest Kenangan Terindah 2010

nak join klik banner

tarikh gambar di ambil 28/11/2010
(saya yang mendepa tangan itu heee)

kenapa aku rasa gambar ni la kenangan terindah aku untuk tahun 2010?
gambar ni diambil masa aku mendaki puncak broga kat semenyih ngan kawan2 aku..
ianya terindah bagi aku sebab..tempat ni sangat..sangat & sangat indah....
serius..aku terpaku dengan keindahan ciptaan tuhan ni...

perjalanan untuk sampai ke puncak agak mencabar...aku tak sangka..dengan kudrat yang ada , dengan status sebagai seorang ibu, akhirnya dapat juga aku jejakkan kaki kat puncak broga tu...
perjalanan mengambil masa sejam setengah dari kaki bukit untuk sampai kebawah...
penat tu memang tak bole nak cerita la...rasa mmc nak putus nafas pon ada heheh..

tapi...bila sampai je kat atas puncak masyallah....rasa xnak balik je nak duduk kat situ...
untuk pengetahuan, broga hill ni la lokasi photoshoot pre wedding dr. sheikh muszaphar & dr. harlina, sekarang aku tau..kenapa diorang pilih broga hill utk buat photoshoot..sebab tempat ni tersangat2 indah...


ni aku nak tunjuk gambar pre wedding dr.sms & dr. harlina kat tempat sama gambar aku tu diambil...cantik kan??

nak tag
1. ibu damia
2. cute mum

4 comments:

cik Teratai Wangi said...

Waa.. broga Hill.. Rindu nak nek broga hill lagi.. hehe.. mmg bcantek view kat sana.. thanks join my contest.. Gewd Luck dear..

Nana said...

heheh penah sampais ini ek
lawa kan view dia?hehe ok tq

ibuayahdamia said...

ader tag lagi...ngeh ngeh ngeh

Nana said...

hahah ayu kan ada banyak gambar cantik2 tu psl kita tag