NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, December 14, 2010

Contest Sempena Anniversary & Birthday |Khas Buat Isteri Tercinta



nak join klik banner

ok la buat penganjur..saya cadangkan korang spa & amek pakej couple spa (mmg banyak spa2 yg ada buat pakej mcm ni)...rate tu xla lebih RM300 still under bajet yg diperuntukkan la..

kenapa saya cadangkan SPA?ok semalam saya & suami telah mencuba buat facial treatment, ala just cuci2 muka, massage & last sekali kena pakai mask.rawatan tu hanya la dalam tempoh satu jam saja...tapi..sangat2 bez..dapat duduk dalam bilik yg cahaya dia suram2 sambil dengar lagu romantik2 & bilik tu plak wangi dengan aroma lavendar....pergh...serius seronok sgt..

itu baru saya try buat facial..blom try buat SPA lagi...kalau buat SPA lagi la bez...badan dapat diurut kasi longgar sket urat2 tu kan...sesambil di massage, sesambil tu bole selami hati pasangan (jgn kata dah kawen xyah nk selam2 ek..kena juga...sesekali menyelami ati pasangan nih)

amacam tingin nak nak wat SPA?heee...mmg ni antara aktiviti yg tgh dok berlegar2 dalam kepala ni...nk wat sama2 encik suami saya nanti.

3 comments:

deqdeq said...

wah....romantiknya...

Tn.Punya said...

tq atas penyertaan ni.. menarik juga ni.. tak pernah lagi g spa ni.. good luck

Nana said...

deqdeq-heheh sekali sekala kan...apa salahnye try menda lain

tn.punye-ok sesama...mmg menarik sebab semalam saya try wat facial ala sipi2 spa gak la heheh