NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, December 29, 2010

Eanish 1st Besday GA


nak join klik banner

ok nak cite masa aku celebrate birthday damia yang ke-2 bulan 4 lepas...wat pengetahuan puan penganjur.saya PJJ dengan suami...jadinye kami memang tak pernah kesempatan utk celebarate hari jadi saya, suami & anak pada tarikh yang sebenar....maksud saya...kalau ari jadi saya jatuh pada hari selasa..memang kita xbole celebrate sama2 sebab suami bertugas kt kluang & saya tinggal kat KL yang mana suami hanya balik pada hujung minggu tu pun 2minggu sekali..

terkena plak masa bday damia ari selasa kan..so memang xdapat celebrate satu keluarga...jadinye saya celebrate berdua je ngan damia...walaupun agak sedih..sebab 2 tahun berturut2 kami tak dapat celebrate masa ari yang sebenar...tapi saya sangat2 berpuas hati dengan majlis ari jadi damia yang ke-2 lepas sebabnye??

sebabnye..kek hari jadi damia ni saya buat sendiri...hasil air tangan ibu untuk anak tercinta...jadi la kan...walaupun tak secantik mcm pro heheh..
untuk menggembirakan hati damia..saya ada buat small bday celebration kat rumah tok wan damia..memang ahli keluarga terdekat je xde jemput kawan2 pun
kesian kan..birthday girl tiup lilin tanpa abah disisi
kalau nak tengok entry beday damia yang lepas meh klik sini

selang 3 hari selepas birthday damia..iaitu ari ahadnye..abah damia pon balik KL...plan nye kami nak berpiknik bersama kawan2 kat Warisan Rimba Kemensah, saje la saya bawa kek coklat yang beli kat giant tu je..utk kasi chance damia celebrate bersama abah dia....

dengan tak di sangka2 tiba2 seorang kawan saya datang bawa cuppies yang sangat2 comei..seprise untuk damia...alamak serius....terharu gila rasanya...niat dihati saje nk wat simple je kan..tiba2 terasa mcm grand plak ada cuppies hehehe.....
damia tiup lilin
selepas 3 ari besday damia..akhirnya kami sekeluarga dapat juga sambut bersama2..walaupun lewat 3 ari kan..xpe moment ni sangat2 bermakna buat kami...
nak tengok entry seprise cuppies yg damia dapat lak klik sini

nak tag
1. suziey
2. mz
3. mama tisya

2 comments:

Roszaneza Danny said...

Salam Nana..
mesti Damia hepy time tu kan..
kiss & hugs for Damia..
semoga jadi anak yg solehah & di rahmati selalu.. Amin.

Gud luck to Nana & Damia.. :)

Nana said...

insyallah..
tq yea