NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, December 18, 2010

favourite photo contest

nak join klik banner

hye penganjur..terima la penyertaan dari saya

Full Name : fauzana ismail

Nick Name : nana

Date / Place of Birth : 14/6/1983 KL

Blog Tittle : N.A.N.A & C.O.N.T.E.S.T

Blog URL : http://nanamrul-contest.blogspot.com/

Favorite Photo's :
Tell us the story behind this photo :

gambar ni diambik masa aku naik broga hill bulan lepas...pendakian mmg agak mencabar...yang mana amik masa selama sejam 30 minit untuk sampai kat puncak..tapi sebelum sampai kat puncak tiba2 kami ternampak buaian yang dr. harlina & dr. Sheikh Muszaphar gunakan untuk photoshoot pre wedding diorang...

sebenarya bukan senang nak naik atas buaian ni..sebab buaian ni terlalu tinggi..oleh kerana teringin nak feeling ada2 dr. harlina naik buai ni kan..kami beramai2 pakat tolong sama2, & pastikan semua yang naik broga aritu semua dapat posing atas buai tu....memang mencabar kami terpaksa panjat pokok yang ada tu lepas tu terus duduk kat atas buai yang dah ditolak rapat ke pokok oleh kawan2

& hasilnye...gambar tu memang sangat2 cantik..nak2 lepas edit skit2...pergh...memang rasa kat alam fantasi ke apa ni...heheheh

*******************************************
gambar2 di bawah ni ialah gambar selingan nak tunjuk macam mana kami ber 6 semua dapat posing kat buai dr. harlina ni...cantik kan??
kat buai ni la...dr. harlina & dr. sms wat diorang nye pre wedding photoshoot

5 comments:

Nur Ardilla Najwa said...

WOOOWWW.... bestnyaaa.... by the way thanks sbb sudi join contest nie.. ok..sy sangat suka dengan gambar anda dan sy cemburu... SBB NAK JUGAK...................... hihihi

Ummi AmnaAmzar said...

cpnfirm menang nih!!..hehe akak pun suke..heekat mn ye lokasi tempat ni?

Nana said...

nur adilla-hehe tq...tmpt ni mmg cantik la...penat mendaki smpai ats puas rasa tgk lawa gile

ummi amnaamzar-hye...tempat ni kat semenyih..ala..ramai lg gambar bez2 heheh

Miza Yusof said...

bestnya kak. jeles ni. hehehe

Nana said...

ehehe apa lg miza ajk kawan2 g sini