NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, December 10, 2010

giveaway akhir tahun 2010


nak join klik sini
Azam saya tahun 2011 ialah
saya tak nak berazam..hehehe bole?saya memang tak suka target ada azam setiap tahun,
apa yang saya nak buat saya akan buat & saya akan pastikan apa yang saya nak saya akan dapat...
saya tak suka ada azam sebab tak nak apa yang kita azam kan tu tak tercapai..tak nak la beria2 ada azam tapi cuma hangat2 tahi ayam...
yang penting tahun azam saya tahun depan nak jejak kaki kat satu lagi negeri yang belum saya pernah jejak dalam malaysia iaitu negeri sabah...insyallah..lepas tu saya dah bole rasa puas hati sebab dah jelajah seluruh malaysia

nak tag
1. mama zharfan
2. nil
3. lelord

2 comments:

Tok Esah said...

hehehe, bagus gak stail nana, kalau nak buat tu buat je kan.

neway tq sudi join..


Terima kasih dari tok esah.

Nana said...

heheh ok tq