NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, December 17, 2010

giveaway by cik puan netty

nak join klik banner

aku suka subjek sains sebab kat sekolah aku (aku sekolah pompuan) ada sorang je cikgu lelaki kena plak dia yg ajar sains kelas aku..so ktorg selalu usik2 cikgu tu..nama dia cikgu ROSMADI tp ktorg panggil cikgu ROSMADIANA tambah ANA kt ujung sebab dia sorang jek lelaki kt skolah tu hahaha...cikgu tu jenis malu2 ayam..so bila kena usik ngan student2 yg semenye pompuan mula muke dia merah menyala mcm PENUNU BUNSEN

tau x PENUNU BUNSEN tu apa?
meh aku tunjuk sini
salah satu alat yg ada kt dalam lab hehe.. tak sangka aku bole ingt lagi nama menda alah ni

2 comments:

CiK PuaN NeTTY said...

thnks 4 joining dear=)
interesting;p

Nana said...

heheh ok tq