NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, December 16, 2010

giveaway topup kelakar

nak join klik banner

Macam mana rasanya perkahwinan jarak jauh?

Tulah soalan yang selalu orang Tanya aku

Hanya mereka yang mengalami je yang bole faham macam mana rasanya

Bukan mudah nak duduk berjauhan dengan suami

Semua menda kita buat sendiri

Mula2 memang sedih & tak kuat nak hadapai

Tapi bila dah lama2 aku jadi semakin berdikari

Serius…aku jeles tau tengok kawan2

Pergi mana2 ngan suami, tapi aku?hanya jumpe suami sebulan enam kali je

Alangkah beruntungnya kawan2..yang tinggal sebumbung dengan suami..

Banyak pahala korang bole dapat….

dengan hanya menghidang secawan air pun sangat besar pahalanya

aku berdoa semoga satu hari nanti aku dapat juga tinggal bersama2 suami

yallah semoga kau kabulkan permintaan hambamu ini..

nak tag

1. mz

2. miza

3. syuhada

4 comments:

Cute MuM said...

insyaallah.. amin..

Nana said...

tq cute mum...amin2

Matika Love said...

perasaan jealous tu biasa laa....
sbar bnyak2...

Nana said...

huhuhu....