NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Monday, December 27, 2010

"I LOVE CLICK : MY BEST TRAVEL PICTURE!"

nak join klik banner
hye biqque..saya datang lagi heheheh...aritu join GA biqque menang kan...so arini cuba naseb plak join contest biqque...

untuk pengetahuan biqque saya suka juga travel...so far seme tempat2 percutian masih dalam malaysia...belum ada rezeki lagi nak jejakkan kaki ke oversea...hatta singapore tu sekalipon saya belum jejak lagi...belum ada kesempatan...mana tau kan esok2 ada rezeki dapat juga jejak?insyallah....

serius..tengok blog biqque kan..beznye dapat travel sana sini...sungguh bertuah..muda2 lagi nak sampai banyak negara...ok la xmau bebel2 panjang....



kenapa saya katakan gambar ni My Best Travel Picture???

1. sebab gambar2 percutian saya ke fraser hill sangat2 happening..walaupun saya penah kata fraser hill ni xde apa2, tapi dianye jadi bez sebab saya bersama kawan nak2 bila ngan kawan yang gila2..kalau pegi holiday ngan husband..mana nak dapat amek gambar lompat2 macam ni bukan sebab husband tak sporting, tapi perut dia berat so xleh amek gambar lompat2 hahaha....

2. sebab gambar ni betul2 menampakkan kami holiday...ada bukti di sana yea...BUKIT FRASER terpampang besar disitu..bukan la gambar kat taman mak limah...pastu mengaku pegi holiday kekekkeek....

3. sebab gambar2 kat fraser hill ni ada ong...kalau aritu cite fraser hill buatkan saya menang GA, so mana la tau kan..ada ong lagi sekali untuk contest ni plak?sape tau kan heee

4. sebab gambar ni betul2 happening menunjukkan kami sangat2 gumbira dapat pegi holiday....

walaupun syarat2 nye tak suruh tag, tapi saya nak tag mereka2 yang rajin join contest & mereka2 juga rajin pegi bercuti...nila kawan2 saya yg saya yakin banyak koleksi gambar2 holiday....hehehhe

1. cute mum
2. mz
3. ibu damia
4. mama tisya
5. syana
6. anje mama aqish
7. kak heze
8. suziey
9. lisa
10. fa10

kepada yang tak kena tag, silakan..jangan malu2 jom join ramai2

4 comments:

Biqque said...

good luck!
(wah siap tag lagi, baguslah! hehehe!)

Nana said...

tq...
hehehe diorag tu suka join contest tu pasal tag heeee

ibuayahdamia said...

haha..memang banyak gambar holiday...cuma tak tau nak pilih yg mana jer ni...ekeke'

ok nanti ayu buat..good luck

Lily Riani said...

hi, terserempak your blog from biqque's blog. rupa nye ramai gak kakitravel nih, i ingat species nih kecik jek kat mesia. tercari2 jugak. ehhehe... i pun travelholic gak, come 1jan2011 nih i buat megasale....heheh contest, gift dia dari buah epal kompani. masuk ler yek.