NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, December 14, 2010

krafaina 1st Giveaway

nak join klik je banner tu yek

sebenarnya aku sgt2 kagum dengan mereka2 yang ada bakat mengait ni...aku ni mmg xpandai la keje2 seni & keje2 kraftangan ni...KERAS TANGAN ada la..muahahaha...

ye la..keje2 kraftangan ni memerlukan kesabaran yang tinggi..aku mmg salute la kt orang2 yang mmg tangan seni ni...bukan senang nk buat...kait2 jadi topi..kait2 jadi beg, haih..aku ni takat kait buah rambutan tu bole la...hehehhe

oleh sebab aku ni mmg orang yang tak sabar..so mmg xbole la nak buat keje2 seni mcm gini..memang penah try buat.kait punya kait tangan dah terbelit ngan benang kait hehehe...dulu2 mak rajin gak wat alas meja, alas kusi, aku?wat alas-an je..xmau blaja ngeh2x...

nak kena kasi cadangan?em..apa ek nk cadang? kat krafaina ni xde ke bole kait sweter pastu bole tulis nama kt sweter tu?kalau ada kan..sure ramai orang carik wat present & maybe krafaina dapat mempelbagaikan lagi produk kot..sebab xramai pon orang yg bole wat keje2 mengait mcm ni.... di kesempatan ni saya nk wish kat krafaina semoga sucess..& teruskan usaha anda utk menghasilkan mcm2 lagi hasil kraf dari benang kait tu..

ni la salah satu kraf yg aku paling suka kt blog krafaina ni

nak tag
1. mz
2. ros rusli
3. miza

No comments: