NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, December 1, 2010

little fingers contest 3

nak join klik sini

upload skeping photo lama u oll yg paling menarik :ha..ni la gambo aku masa kecik2 yg aku rasa menarik..kecik2 lg dah suka posing kan hahah...rasanya gambo ni time aku umor 2 tahun rasanya...

memoirs yg paling u olls x leh luper : ingat lagi masa aku umur 5 tahun...time tu malam raya...tengah2 seronok main bunga api..tiba2 skirt aku tersambar dekat pelita minyak tanah...lepas tu abes skirt aku terbakar..nasib baik kakak aku cepat2 tanggalkan skirt tu...sudahnye...kaki aku melecur di malam raya..& esok raya aku xbole g raya sebab kaki melecur...sampai skang ada kesan melecur tu kat betis...nasib baik kakak aku cepat bertindak..klau tak mau rentung aku.....
mention jerk nama manjer u olls ms kecik2 dolo : aku xde nama manja...mmg dari kecik mak ayah panggil NANA

khas untk aerish...
happy 2nd birthday..semoga jadi anak yg solehah..taat kepada kedua ibu bapa & taat kepada allah...amin2...

2 comments:

eB@mamaAerish'n'Aed said...

tq wish utk aerish yer.... >_<

kes terbakat tuh... ngerinyer... tidakkkkkk...

anyhu, gd luck yer... ;p tq 4 joining....

eB ezrin said...

jom join contest january kami :)