NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, December 7, 2010

The Most Beautiful Flower Contest using Digital Camera

nak join klik sini
wah...bunga pepel...hehehehe..aku kan suka pepel..so aku pilih gambo orkid pepel ni..time ni masa aku g danga bay ada pameran bunga, gile mcm2 bunga ada...tapi paling aku tertarik ngan orkid pepel ni...lawa sangat2 rasa nk cilok je bawa balik umah hehee....

jenis kamera yang digunakan:
Olympus aku xingat dah model apa..dah jahanam dah pon camera tu

before edit
after edit
nak tag :
1. mama zharfan
2. nil
3. kak heze
4. cute mum
5. haszuraidah

pada kawan2 yang nak join pon jom la ramai2...syarat dia nk compact camera / digital camera tau..bukan dslr...

3 comments:

Syat0za said...

yeszaa, lawa bunga tu ^_^ thanks kak nana..

Nana said...

hehe ok tq

cikgu isza said...

cantiknya...