NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, December 9, 2010

My 15

nak join klik sini

Listkan 15 item pasal diri anda
1.sangat suka kaler pepel...suka gile ok!
kawen dulu tema seme pepel heee
2. suka makan mcd
tu pasal aku wat GA mcd & penah menang GA Mcd heee
Add ImageAdd ImageAdd Image3. suka g mandi manda
xkira la sungai ke laut ke kolam ke mmg sungai berendam
4. suka pegi jalan2.kalau ada duit la hehehe
tahun ni abes dah jalan2 tunggu thn depan lak terbang bersama air asia
5. suka kasut crocodile
sebab selesa...pastu tahan lama
6. aku suka wat kek coklat sebab peberet laki aku..ada gak wat bisness kecik2 juai kek coklat heee
7. suka coklat..xkisah la kek ke, donut ke, apa ke janji coklat
xtau la pesal aku suka gile mkn coklat..bukan ke coklat wat kita epi
8. suka join contest, ga, lucky draw..bla..bla..hehe
so far dah byk gak menang CGL nih saje isi masa lapang
9. sukaaa sangat amek2 gambar..posing2 mmg suka
hehe..xtau la dari kecik dh bese tgk kakak amek gmbr smpai kat aku pon antu bgambo
10.suka lagu2 maher zain
sgt2 menyentuh jiwa..muke dia alahai...sejuk ati memandang
11. tak suka pakai eksesori
pasai nye aku rimas..xpela biar xlawa xpe...xsuka serabut2
12. tak suka kumpul teddy bear
sebab aku ni bukan la jiwa mcm pompuan ayu sgt..yg suka tido ngan bear xde la..kecik2 dlu mmg xpenah ada bear
13. suka lisa surihani walaupon dia pelat R ehehe
sebab dia sgt2 sweet & cute
sgt bersopan santun orangnye
14. suka jam swatch
dua2 jam sebelum ni swatch..tu je yg mampu...sebab xmahai sgt
15. suka makan laksa
peberet gile..aku sgt terer masak laksa..bole wat juai dah hehe


nak tag :
1. cute mum
2. miza
3. haszuraidah

4 comments:

Mama Zharfan said...

nana, boleh tak u share resepi kuah laksa tu..me tak pandai and tak pernah buat

Nana said...

hehe ok2 kejap lg publish ek

Miza Yusof said...

miza ? adakah miza yusof ?
sori kalau tersilap orang. hee :)

good luck sis :)

Nana said...

heheh ye la miza la tu ngeh2x