NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Sunday, December 19, 2010

Pengalaman Berkhatan

nak join klik banner

haih...seb baik buleh join contest ni hahah..kalau nk suh cerita pengalaman aku berkhatan..mana la aku ingat..baby lagi time tu..kalau aku bole cerita pengalaman aku berkhatan..mmg auta la lebih tu kekekekeke....

ok disebabkan contest ni kita bole cite pengalaman pasal adik ke, sepupu ke, anak ke or sape2 je la kan..aku nak share kisah berkhatan anak2 buah aku & adik2 lelaki aku..gini la kalau orang ramai adik beradik...memang banyak la cite bole di kongsi kan....aku ada 4 orang adik lelaki..mmg 4 orang tu aku tgk sendiri depan mata mcm mana seksa diorang melalui hari2 berpantang dalam sunat...kalau org pompuan ada pantang time bersalin..lelaki ni je la satu2 pantang dia kena jaga...time bersunat...hehehehhe

sunat dengan cuti sekolah tu mmg bole kira kawan baik la tu..hehehe asal cuti sekolah je orang sunat...asal orang sunat je cuti sekolah....so masa adik bongsu aku bersunat memang buat time cuti sekolah..ye la..nak kasi kering luka tu kan amek masa..kena la wat time cuti sekolah...

masa adik bongsu aku bersunat, dia wat serentak ngan 2 orang anak buah aku (anak kakak) jadinye mereka ni berjemaah bersama2 la berkahatan dulu...sebelum diorang g klinik, aku la yg tlg siapkan tempat tido diorang...gantung tali bahagi kepada 3 bahagian...ikat kat syiling tali rafia tu kan...kasi la jarak dalam sedepa..kang watnye malam2 tido terbuas2 adess...sakit kang hahahah....

balik je dari bersunat...seme jalan terkengkang...yang lawaknye kan..adik aku ni sangat2 eksyen tau..masa nk g klinik dia langsung tak takut..pastu plak anak buah aku yg kecik tu dia la yang paling takut sekali....

bila dah abes sunat je....terbalik la plak...anak buah aku yg paling takut tu dengan selambanya kuar kete sambil cakap "tak sakit pon.." hahah..eksen..adik aku plak yg mula2 tadi tu eksen bebenor..kuar2 kete je melalak....uwa...pedih....hahaha... padan muke ko tadi berlagak sangat kan...hahah lawak tol kalau kenang2 muka masing2 masa kuar dari kete pas balik dari klinik tu...anak buah aku siap cakap horey!! tak sakit...ngeh2x...

ekeceli kan..aku ada ambik gambo adik & anak buah aku baring mcm gini..tapi ntah mana ntah gambo tu aku simpan...
so mcm gini juga la..tempat tido yg aku siapkan utk diorang tu...(gmbr ni google je)
mereka yang berjemaah sunat sesama2..
baru la bole jadi lelaki sejati..kekekek.....
owh antara 3 orang ni kan..yg lambat sembuh adik aku yg kanan tu..sebabnye?bentan..bengkak beso gile..hahahaha..ternampak ek..bukan aku skodeng ngeh2x...
ok, nak cite pengalaman adik lelaki aku no 3 ni plak..dia lah manusia yang paling bertuah di muka bumi....hahaha..pasalnye dia tak merasa mcm mana sakit bersunat..sebab apa??
masa umur dia 1 tahun, dia terkena angin pasang...ala nk aku xplain ke?xyah la ek..kang malu kang org lelaki hahaha..so dia nye anu tu beso sebelah la...

doktor nasihatkan operate la anu dia tu masa tu dia umur setahun..dah alang2 operate anu kan..doktor suggestkan kasi sunatkan terus...senang..sebab dah sah2 time tu dia kena bius kan..xde la dia merasa mcm mana sakitnye berkhatan...isk2..untung ko kan....bila kita org adik badik cite2 topik sunat je..sure adik aku kena perli..ko la manusia yg paling beruntung kat dunia..tak merasa mcm mana sakit bersunat..ngeh2x....

ni adik lelaki aku yg bertuah tu hahaha....
tapi kitaorang pompuan pon bertuah juga..tak merasa sakit bersunat..sebab kena sunat time bb hahaha...time sunat kan damia dulu aku tgk...nanges skit je damia...tp ngeri juga nengok..heeeee....

nak tag
1. nadirah
2. syuhada
3. cute mum
4. netts kerepek

5 comments:

shahjiehan said...

keh3...lawak2.. tq kak nana

Nana said...

hehehe ok tq

Cute MuM said...

me takder pengalaman orng berkhatan la.. adik2 semua pompuan... masa abg tak ingat pon..heheh

Nana said...

hehe ye ke
ok xpe..abaikan tag tu hahah

shahjiehan said...

anda menang contest ini..sila email kan alamat rumah anda kepada email SJ.

shahjiehan@gmail.com