NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Monday, December 6, 2010

saya mau ole2 dr langkawi



nak join klik sini

oleh sebab aku xde pet kesayangan...so aku tepek gambo ngan kete kesayangan je la...
ni la kete pertama aku yang aku beli atas hasil titik peluh aku & atas nama aku..dulu masa beli kete lama atas nama husband..tapi sejak aku dapat keje kt tempat baru...aku pon beli satu kete baru atas nama aku...

agak lambat sket aku ada kete sendiri..ehehe... umur dah 27 tahun baru mampu nak beli kete...jadi la kan...walaupun hanya kete buatan malaysia..tapi kete ni dah banyak berjasa kepada kami anak beranak...dah merata dah kete ni pegi..terengganu, pahang, perak, penang, johor, negeri sembilan, melaka
sila abaikan tshirt aku yg singkat tu hahaha..ni gambo masa depan umah je..xdan nak pakai inner...gambo lama dah ni...time baru2 pas beranak dulu

4 comments:

SyUhAdA said...

gudluck akak~
nmpaknye mmg bjasa keta tu kpd family akak..~

Nana said...

tq syuhada...
ahh mmg banyak berjasa

m!sZ zAL!nA said...

at least ada kete leh p kerja, jalan2, n guna time emergency.. misz da keje pom lom lg beli kete :)
neway, gud luck nana.. semoga terpilih nanti

Nana said...

zalina-hee...xpe nanti ada rezki la tu dpt pkai kete sendiri