NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Friday, December 17, 2010

TLG VOTE NANA..

korang..nak minta tulun...tulun vote untuk aku..korang kawan aku kan..heee...aritu kan aku tersenarai dalam top 10 contest kesayanganku, arini aku tersenarai dalam top 4 plak...mmg dah kompom dapat adiah souvenir dari beijing cumanye..pemenang utama akan dapat RM23, tapi tu la..korang kena vote la..untuk tulun aku kasi menang..

undian start arini sampai 17/12/10 jam 11 malam

minta tulun yea korang...cara2 nak vote :
1. pegi kat blog INI
2. pastu korang nampak tak poll nuffnang kat belah kanan blog peganjur tu?
3. minta tulun klik nama NANA disitu...nama no 2 tu..tolong yea korang..support aku..heee..thank u bebanyak lebiu all...muah 100 juta kali ngeh3x...

5 comments:

Mama Zharfan said...

me dh vote! good luck yer!!

Cute MuM said...

pasti vote nana

Cik Jue said...

ARDI TERIMA VOTE NANA

nadiah said...

nadiah dah vote

good luck ya!

Nana said...

tq semua....ish..terharu rasanye hehehe