NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, December 22, 2010

Your Url Story Contest

nak join klik banner

blog aku dilahirkan pada 12 may 2009, masa mula2 buat blog tu..aku tertarik sebab tgk ramai kwan2 forum seme dah ada blog sendiri...tengok macam bez je..cite pasal perkembangan anak, cite pasal aktiviti weken, cite pasla holiday....

nak dijadikan cerita...entry pertama aku pasal holiday at PD, pasal kenduri kawen & pasal g JJ seme campo adok satu entry..ni entry pertama aku yg malu btol aku tgk haha..mcm hampeh..lintang pukang..gambar ke mana..caption kemana..cerita kemana..seme terabur...

pasal mana dapat url blog tu plak : http://ibudamia.blogspot.com aku main blasah je....hehe nak taruk nana.blgospot tapi tak available..so aku taram je la..http://ibudamia.blogspot.com.lagipun masa tu aku tgk blog kawan2 aku semenya ada letak nama mama/ibu/umi/mummy kat depan nye....so sebab terikut2 la citenye ni kan..gedik juga nak buh ibu hahahah....

damia tu, nama anak aku...heee tu saje nk gtau..

2 comments: