NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, January 11, 2011

aDieyZa BirthDaY GiVe aWaY!!

nak join klik banner

aku & amrul sebelum bercinta dulu merupakan sahabat baik...selama 4 tahun kami jadi bezpren...& bermula dari tahun 2000 - 2004 setiap kali hari raya, muke amrul mesti ada kat rumah aku hehehe...sebab utama dia suka datang beraya rumah aku????
SEBAB DIA SUKA MAKAN KEK COKLAT AKU + DIA PEMINAT NO 1 KEK AKU
amrul memang peminat kek coklat aku sejak dari zaman sekolah lagi...setiap kali menjelang raya sure amrul akan sms aku cakap jangan lupe buat kek coklat yea....lepas tu kad2 raya yang amrul penah anta..sure dia akan mention pasal kek coklat...hehehe...

tu pasal la...tahun pertama kitaorang couple masa 2005 aku buat sendiri kek coklat utk hadiah birthday amrul...lepas tu aku buat seprise kat dia...aku cakap nak jumpe kat tasik titiwangsa (bese la port dating2 dulu kekek) aku suh dia datang sendiri kat sana, xyah datang amek aku.kat titiwangsa plak aku dah siap2 tunggu dia siap bawa kek coklat untuk amrul...kek tu aku letak dalam paper bag.

elok je amrul sampai aku terus kuarkan kek coklat tu dari paper bag, pastu terus aku nyalakan lilin..hehehhe amrul tkejut gile time tu....dia ckp tak sangka aku bole wat seprise kat dia...siap buat kek sendiri plak tu utk bday dia...sayangnye time tu aku xde kamera lagi..so memang xde la gambar2 kenangan time aku wat seprise kat amrul masa mula2 kitaorang celebrate bday dia dulu...

mcm ni la lebey kurang rupa kek coklat yang aku buat untuk amrul..
kek coklat ni memang terbaru aku buat...amrul la yang request nak bawa g tempat keje...
tulisan tu pun dia yang suruh aku tulis mcm tu hahah...
baru ke tadi aku post entry pasal kek coklat ni kat blog lagi satu
kalau nak baca meh tgk kat entry AMRUL REQUEST

1 comment:

aDieyZa said...

thanks dear sbb sudi join GA zana..

untungnya pandai buat kek.. zana baru nak belajar2 buat kek.. hehehe..