NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, January 5, 2011

bmydania 1st Giveaway

nak join klik banner

kenapa keluarga (suami & anak) sangat penting bagi anda?

kalau dulu sebelum kawen, aku dalam dijaga kedua orang tua..tapi lepas je SAH ijab & kabul secara otomatiknye tanggungjawab menjaga aku diserah kepada suami....dalam hidup berumahtangga...lumrah la ada kala suka ada kala duka...tapi tu semua asam garam dalam melayari rumahtangga..orang kata lidah lagi tergigit inikan suami isteri...

kenapa suami sangat penting bagi aku??
bila kita ada sebarang masalah..suami la tempat utama yg aku nak mengadu..suka duka, susah senang seme kami lalui bersama..biarpun suami mmg jarang2 ada masa ngan aku sebab kami duduk berjauhan..yang penting walaupun hidup kami tak mewah tapi kami tetap bahagia...semoga kebahagiaan ni akan berkekalan hungga hujung nyawa..amin


nak tag
1. ayu ibudamia
2. kak heze
3.mz
4.miza
5. aimi

1 comment:

AIMI SYAZWANI said...

thanks for joining bmydania 1st GA.!
nice entry :) Good Luck.! :))