NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, January 29, 2011

CONTEST AKU, DIA & KAMU by unguisme

nak join klik banner


dari kiri : encik suami, anak saya damia & saya

sebenarnya dulu2 saya ada cita nak g animun kat new zealand..tapi sebab saya bukan la orang kaya kan nk g aninum obesea bagai...makanya encik suami telah menunaikan hasrat saya untuk berhoneymoon dekat new zealand..

tapi ni bukan new zealand betul2 punye...tapi ni new zealand tipu kat kundasang, kota kinabalu...tempat ni merupakan ladang ternakan lembu yang mana bila sekali imbas serius nampak mcm suasana kat new zealand, dengan cuaca yang sejuk nye dah terasa mcm kat new zealand betul je ehhee...

so kepada mereka2 yang teringin nak rasa suasana new zealand kat malaysia bole la pergi kat desa cattle kat kundasang ni

nak tag
miza
lin azlina
aimi

1 comment:

ipa faiza~ said...

yuhuuu~

penyertaan diterima

tQ n gud luck ye :)