NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, January 11, 2011

contest blog ONLY ONE


nak join klik banner

gambar kengkonon ala2 model ni masa kat atas broga hill, sebab nak gunakan gambar2 atas ni utk masuk contest tu la aku sanggup berdress bagai nak naik broga hehehe....setakat ni gambar2 kat broga dah menang 2 contest.

aku ni tak reti berfashion sangat...kadang2 aku main tibai je...blasah apa yg aku rasa sesuai aku pakai....& lately aku tengah mengumpul dress heheh tau tau la sebab apa...tiba2 rasa tahun baru ni nak bergaya ala2 feminim...berdress +seluar...xkisah la mcm mana gaya pon..yang penting fashion tu menutup aurat & sopan....biar pun seseorang tu bertudung dan berstatus sebagai seorang ibu, tu bukan lah halangan untuk mereka bergaya & berfashion



No comments: