NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, January 29, 2011

CONTEST NAMA BABY SAYA

nak join klik banner

nama penuh anak : Nurul Damia Amnan

NURUL - bermaksud cahaya : di pilih oleh suami sebab adik beradik dia ada nama nurul so dia pon nak anak dia anak nama nurul kat pangkal

DAMIA - bermaksud kebijakan : dipilih oleh aku..sebab aku memang suka dengan nama damia..lepas tu maksud dia sangat bagus iaitu kebijakan..jadi bila kita sebut nama dia hari2 seolah kita mendoakan dia semoga menjadi cerdik macam maksud namanye..insyallah

AMNAN - bermaksud ketenanganku : yang ni kami suami isteri yang pilih sebab nama suami AMrul nama panggilan aku plak NANa jadi kami amek AM tu combine dengan NAN jadilah AMNAN...walaupun kami combine nama berdua..tapi nama tu tetap ada maksud nya...
so lepas ni kalau ada rezeki anak ke2, 3, 4 & seterusnya..AMNAN tu akan digunakan sebagai nama terakhir utk anak2 kami insyallah...

2 comments:

puan nina said...

insyaAllah..sedap nama amnan 2..tertanya2 jugak maksudnye..ceh..malas nk cari kt buku sendiri..hehe

EZAN IDMA said...

Tq Join Kak nana :) comelnya Damnia dgn Bunga :) Goodluck yee :)