NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Monday, January 31, 2011

first-contest gambar paling warna warni


nak join klik banner

kenapa aku patut menang??sebab gambar ni sangat bertepatan dengan tajuk contest ni iaitu gambar paling warna warni...macam2 warna yang ada dalam gambar ni...kat mana lagi tempat paling warna warna dalam shah alam kalau bukan icity...

nak tag
miza
aimi
mz
netts
lin azlina

2 comments:

Mama Zharfan said...

siyes sgt warna warni--me tgk entry cute mum pun kat icity gak :P me tak de pic kat icity ni :p

hani osman said...

Heee,cantik :D.Thanks sebab join.Goodluck!Dah follow awk balik.