NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Tuesday, January 11, 2011

GA pizza ditutup awal 4 jam

oleh sebab aku tengok komen terakhir kat entry GA pizza tu yang last kul 11.25 pagi tadi...aku rasa nak tutup awal sket la GA ni.. sebab aku nak buat cabutan malam ni juga..& aku nak umumkan pemenang esok pagi so aku terpaksa tutup GA ni lebih awal...

yela..sebab aku nak suruh damia yang cabut..kang kul 12 malam baru nak wat cabutan...sure damia dah tido kan...jadinye sementara ni aku nak tulis dulu nama2 peserta..kot ada lagi yang last2 minit baru nak join kang aku tambah je la...tepat kul 8 je kang aku tak terima dah ok..

malam ni aku wat cabutan & insyallah pagi esok dalam kul 9/10 pagi aku announce k...

sorry sebab terpaksa tutup awal..

jadi sape2 nak join masih ada masa lebeh kurang 40 minit lagi.....

3 comments:

puan nina said...

yeay..hehe..lg cpt lg bagus..cepat tau keputusan =p

areteacar said...

owh.. ok. no worries sbb cik tikah dah join!=)

nanakimie said...

sapelah yang bertuah tu:)