NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, January 1, 2011

GIVEAWAY DARI SHAWLSAYUCINTA

nak join klik banner

apa yang ada di s.h.a.w.l.s.a.y.u.c.i.n.t.a.???

ha..meh nak cite...macam2 jenis shawl ada kat shawlsayucinta
memang colorful habes la..geram plak aku tengok....jangan ingat orang je ada nama sedap2 ek..shawl2 ni pon seme ada nama dia tau...tak caya jom tengok gambar2 shawl kat bawah ni...
dah macam nama2 perempuan arab pon ada dah shawl2 ni...hehehe...memang trendy...

hah lagi satu..paling bez siap ada video tutorial cara2 nak pakai shawl...kalau tak reti juga nak pakai tak tau la..hehehe..sebab biasanye kita tengok tutorial kat blog2 seme gambar saje xpenah lagi rasanya jumpe yang video punya




pendek kata blog shawlsayucinta ni bukan sebarang tempat la untuk soping shawl..sebab blog ni memang dah terkenal...sebab dah penah masuk paper sinar & kosmo

perasan tak shawl2 yang aku pilih sebagai contoh tu semuanya kaler PURPLE?heheh..aku kan peminat PEPEL & aku juga peminat shawl...memang semenjak dua menjak ni aku selesa pakai shawl...selain dari pakai tudung jenis kain bawal tu...

sebabnye?shawl ni sangat2 senang tak payah nak gosok2..so kalau dah lambat pegi keje...amek je mana2 shawl sarung..dah settle...hehe..shawl ni bole kata selalu menjadi penyelamat keadaan la bila time terlambat pegi keje...

lepas tu shawl ni juga bole menjimatkan ruang dalam beg kita, oleh sebab aku ni suka juga pegi travel kan..shawl ada pilihan terbaik untuk menjimatkan ruang bagasi kita...& bole juga jimatkan masa kita sebab tak yah susah2 nak iron
Siapa kata tak boleh berfesyen kalau bertudung??

nak tag
1. aimi razlan
2. miza
3. netts

No comments: