NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Monday, January 31, 2011

i love my family contest 2011

nak join klik banner
kenapa saya sayang keluarga saya??

bagi saya keluarga lah segala2nya...tanpa keluarga rasanya hidup ni langsung tak bermakna...kerana keluarga juga la..saya sanggup berhenti keje di tempat kerja yang bagus dengan gaji yang lumayan...kerana mementingkan masa bersama keluarga saya sanggup ambil risiko dengan meletakkan jawatan kerana waktu kerja yang tak sesuai bagi saya yang sudah berkeluarga...duit boleh di carik tapi keluarga??ni je lah satu2nya harta yang saya ada & saya kena jaga sampai bila2...saya sanggup lakukan apa sahaja..janji keluarga saya bahagia...

aktiviti terbaru kami sekeluarga, sebenarnya kami baru saja balik dari bercuti di KK, sabah bermula dari 24-26 januari 2011.
kenapa gambar2 ni menarik untuk di kongsi?sudah tentu sebab gambar ni gambar2 terbaru kami bertiga, lepas tu lokasi percutian ni merupakan satu2nya negeri yang belum saya jejak dalam malaysia..dengan terjejak nye saya di sabah maka lengkap la sudah perjalanan saya menjejak 14 buah negeri dalam malaysia

antara tempat2 menarik di KK yang kami singgah

pulau manukan
kinabalu park
desa cattle @ kundasang
new zealand celup @ desa cattle hehe..

2 comments:

Lelord said...

good luck beb

Mama Zharfan said...

pic kat pulau manukan tu me jeles tgk tau :P