NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, January 15, 2011

Makbed 1st GA jom :blaja wat POPIA KEMBOJA:

nak join klik banner

penah tak dengar POPIA KEMBOJA??xpenah ek?hehe...ok aku nk cite secara ringkas je camne aku bole reti buat popia ni...maid jiran sebelah ni orang kemboja..so dia rajin la kasi kitaorang makanan...sekali dia kasi popia tu kan...mcm piranha seme makan sebab sedap gile...

dah tu...geram la kan dia kasi 6 ketul je aku berebut2 ngan adik2 tros la aku minta dia ajar cara2 nak wat popia ni..bagus tol maid ni dia siap dtg umah aku utk ajar wat popia ni..so skang ni kira aku mmg dah terer dah la wat popia ni..setakat aku start belaja dari bulan 8 tahun lepas dah 5x aku try buat popia ni..

ni gambo time tgh masak inti popia sila abaikan muke aku yg huduh gille hehe..
ni la dia POPIA KEMBOJA yg aku blaja dari maid jiran seblah hehe...serius rasa dia tak sama ngan popia2 yang ada...sangat2 sedapppp...nak tau camne rasa dia try la buat
nak tau resepi ada aku up entry kat dalam blog : RESEPI POPIA KEMBOJA

selamat mencuba.....
nak tag mz

5 comments:

Mama Zharfan said...

tag noted--nak kena posing sambil msk la plak ni hehehe

Makbed said...

waaa... i like i like. tengkiu kerana siap kasi resepi. thanx sbb join kontes.

Lelord said...

hehheh aku suke gambo last

Nana said...

mz-hahh tu la nye kena pose time masak

mak bed-hehe ok tq

lelord-heheh amek gmbr depan lappy

pak long said...

salam..
popia goreng satuuuuuuuuuuuuuu