NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, January 12, 2011

misyuya giveaway::i love kfc!



nak join klik banner

sebab apa aku suka K.F.C??
Kolonel Sanders,
manusia yang bertanggungjawab membuat resepi ni, dapat bagi kepuasan kat seme orang yang datang dan makan di gerainya masa zaman dulu. skang, dah ada beribu-ribu cawangan di seluruh dunia dan resepinya tetap sama. KFC jadi restoran pilihan ramai sebab ayam goreng dia yang sedap gile. mesti ramai yg dah tau resepi ayam goreng KFC dibuat dengan menggunakan 11 rempah ratus dan herba rahsia yang hanya diketahui oleh 2 manusia kat Ibu Pejabat KFC di Amerika Syarikat saje.

ayam KFC memang xde sape bole lawan...serius! aku dah try ayam kat Popeye, Mcd, A&W, & banyak lagi la ayam2 yg ada kat fast food yang aku penah try satu pon tak bole tanding ayam KFC...Memang diakui, resepi ayam goreng di KFC merupakan antara resepi yang paling sedap di dunia

aku kalau makan
KFC suka amek part drumstick & mesti oder yg spicy
kalau nak tau..dulu lepas abes SPM aku penah keje kat KFC selama sehari je..hahahah..xlarat penattt...sebab aku sukaaaa sangat makan KFC kan, jadinye cita2 pas skolah nk keje restoran KFC heheheh...sudahnye bertahan sehari je sebab letih berdiri je...agak lama juga aku tak jejak KFC setiawangsa tu sebab segan ngan manager dia hahah..baru2 skang je aku berani nak makan situ sebab manager dah tukar orang lain kekekek....

belek punya belek...ada 4 entry pasal aku makan KFC dalam blog, ni bole memperkuatkan lagi fakta yang aku memang suka makan KFC

bertemu blogger kak heze dalam entry
http://ibudamia.blogspot.com/2009/09/sabtu-ahad.html
@ KFC KLCC
gmbr mr chicky dalam entry
http://ibudamia.blogspot.com/2010/04/happy-3rd-birthday-sharifah-nur.html
makan KFC sempena bezday staff & training @ office dalam entry
http://ibudamia.blogspot.com/2010/08/makan-sempena-bezday-training.html
makan kat KFC teluk cempedak, Pahang kat entry
http://ibudamia.blogspot.com/2009/12/kuantanedisi-jalan-jalan.html
& yang terakhir sekali di sebabkan aku suka makan KFCsorang supplier kat opis dengan baik hatinye kasi aku hadiah voucher KFC, sampai skang aku tak guna pon lagi..hehe ingat nak wat GA kasi voucher KFC ni..sape nak??hehe...
ok tu saje antara sebab2 kenapa aku suka makan KFC
sekian...wassalam....

3 comments:

MiMie AddNin said...

mmg tak dinafikan peminat kfc setia ni...

misyuya said...

oh menarik gila. Gud luck!

Nana said...

mimie-hehe sungguh2 ni

misyuya-heeeee tq