NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Sunday, January 30, 2011

The Most Memorable Moment Contest

nak join klik banner


gambar ni di ambil semasa kenaikan pangkat suami aku, dari koperal kepada sarjan di kem mahkota kluang.apa yang menariknya, ini lah kali pertama kat kem amrul bagi upacara kenaikan pangkat dan isteri di beri penghormatan untuk memakaikan pangkat kepada suami masing2.

demi untuk bersama2 suami di hari yang paling bersejarah dalam hidup dia, aku sanggup ambil cuti tanpa gaji untuk turun ke kluang bagi bersama2 suami ketika hari dia di naikkan pangkat..

tak tau aku nak gambarkan mcm mana perasaan time ni, aku sendiri pakaikan pangkat sarjan pada bahu kiri & kanan lengan amrul, serius rasa terharu, bangga & gembira...yang membuatkan aku paling terharu bila isteri diberikan penghargaan sebesar itu...selama ni pangkat tu dipakaikan oleh boz sendiri tapi kali ni demi menghargai isteri2 yang selama ni banyak menjadi pendorong kepada kejayaan suami...

tak sangka juga selama ni aku hanya tengok upacara pemakaia pangkat ni dalam surat khabar & tv tapi kali ni aku sendiri yang dapat merasainya, jadi sekarang aku dah tau apakah perasaan isteri2 askar yang lain ketika & saat mereka memakaikan pangkat utk suami masing2...sangat2 BANGGA...

semoga dengan kahadiran aku waktu tu dapat membakar lagi semangat kepada suami untuk bekerja dengan lebih keras lagi demi masa depan kami sekeluarga..insyallah...

1 comment:

Areef Ibn Naim said...

salam,

tq sudi singgah n follow blog sy...

n tq sudi join contest di blog sy tu...

tpt isteri mmg di samping suami, tentu rs bangga diberi penghormatan sebegini...