NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Saturday, January 1, 2011

My Give Away

nak join klik banner
Siapa yang nak KASUT????????

aku!! sambil angkat kaki...hehehhe..kenapa aku nak kasut ni??
ye..aku suka kasut..ada ke orang pompuan tak suka kasut??sebenarnya memang banyak juga kasut aku dalam almari..tapi aku jenis pakai mana yg sedap di kaki je...mcm contoh kasut2 yang aku suka kat bawah ni .dan2 plak semuanya rosak time yang sama..saje la tu tau2 je time orang bonus dia nak jahanam hehehhe

kasut paling pebret, cap buaya..dah lama beli ni..pakai sampai lunyai...btol2 lunyai la..mmg puas ati..sedap pon sedap pakai..kasut peberet kasut cap buaya juga ni pon dah nk jahanam dah..tapi lama pakai ni..baru la dia jahanam skit.
ni kasut cap ayam...suka pakai..mcm terompah kung kang kung kang kalau berjalan hahaha..bole menggangu pendengaran orang juga..tengok tapak dah haus kena makan ngan batu tar
jadi nye tu sebab la kenapa aku nak adiah KASUT tu..

sebenarnya GA ni xyah pon buat entry..tp sebab aku terlebih rajin heeeeeee....nak join ke?klik la banner tu yek

3 comments:

cookiesraya2u said...

Complete!!!wa...ada chance utk menang N3 plg kreatif ni...

Lelord said...

ekekekeke aku nak gak

nadiah said...
This comment has been removed by the author.