NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Thursday, January 13, 2011

our 8th anniversary giveaway



nak join klik banner

Soalan 1 : Bila tarikh nikah lin and en suami and brape tahun dah kami together as wifey and hubby..? (Hint : date nikah ada dah tertera kat dalam blog ni..)
010203 tahun ke -8


Soalan 2 : Citer sikit..pendek je pun takpe.. macamana korang jumpa en suami/en tunang/ en boipren masing2.. citer yang paling best..yang may be ada persamaan dengan citer lin and en suami, bakal diberikan hadiah istimewa ..

saya dan suami berjumpa masa kami masing dalam tingkatan 4, kami dari sekolah berlainan..masa tu berjumpa kat sekolah cochrane sebab ada latihan perarakan hari merdeka, ala yang buat formasi bendera, lambang2 kat atas padang masa ar merdeka tu...masa tu saya duduk barisan no 20 suami plak duduk barisan 21 ala kira selang sebaris je dari barisan saya....

masa 1st day tu dia bukan duduk betol2 belakang saya tau...tapi selang dalam 7,8 orang dari saya la...esoknye tengok2 dia tukar tempat ngan kawan dia duduk btol2 belakang saya...sambil2 berehat2 masa wat latihan tu dia tanya2 la...mcm2 tanya..pastu dia minta no tipon hehe....saya cakap kat dia saya xmau kasi no tipon sampai la masa hari merdeka sebenar 31.8.1999..akhirnya masa 31.8.1999 depan dataran merdeka baru saya kasi dia no tipon saya hehehe....

kami berkawan baik selama 4 tahun (bukan bercinta ) masuk tahun ke 5 baru kami bercinta & bertunang selama setahun 7 bulan & akhirnya kami mendirikan rumahtangga pada 08.07.06 heee cantik tak date tu??

Dan letakkan gambar masa korang kahwin atau gambar berdua dengan pasangan sekali ye..

gambar kawen..eh sama la pepel kaler hehee

nak tag
mummy ayu

3 comments:

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

salam nana..
tq 4 joining.. dah check, cuma nana lupa nak list kan my blog je kot kat ur bloglist .. bole buat kan.. hehe tq yaa..

smoga ada rezki nana ye.. :)

Nana said...

kak
mmg dah add dalam list
cuba cek elok2

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. said...

ok nana.. thanx ye.. :):):)