NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Monday, January 31, 2011

saya sayang abah saya contest

nak join klik banner
gambar masa kawen dulu sedondon ngan abah baju kaler pepel
aku memang panggil ABAH

nama : ismail yusuf
umur : 68 tahun
pekerjaan : pesara

ekceli abah aku ni garang...tu pasal la masa kecik2 dulu aku tak rapat dengan abah...memang garang & sangat2 displin..almaklum la..bekas tentera kan.so didikan untuk anak2 dia semenye dia buat style ala2 tentera..tapi xde la kena merangkak bawah meja klw ada buat salah...heheh cumanye dalam apa segi pun abah seorang yang sangat tegas...kami adik beradik memang takut la...bila abah tinggi suara je sikit rasa nak terkencing tau...tapi sekarang kan bila dah tua2 dia dah tak garang lg mcm dulu2...

kalau time2 sekolah dulu jangan mimpi la nak merasa ponteng2 sekolah....kadang tu kita demam pon dia suruh pegi sekolah...bagi dia sekolah no 1 & kalau masa zaman2 sekolah jangan mimpi la nak keje part time..jangan harap...abah memang tak bagi anak2 dia bekerja masa masih bersekolah

nak tag
aimi
lin azlina
miza

No comments: