NANTI TOLONG LA KLIK2 YEA HEARTBEAT NI...TQ..

Followers

Wednesday, January 5, 2011

SPORTING CONTEST

nak join klik banner

SYARAT-SYARAT JOIN CONTEST

1. Mestilah berwarganegara Malaysia
2. Umur tak kisah la berapa pun :)
3. Pic yang disnap mestilah menunjukkan yg anda adalah seorang yang sporting.
5. Pic yag dipertandingkan tidaklah berunsurkan lucah atau 18sx :)
6. dikehendaki membuat mimik muka yang paling menarik (seperti gambar diatas)
7. Anda juga dikehendaki menjawab soalan yang diberikan
8. Selepas anda join.. tinggal link anda di entry ini untuk semakan dan bukti penyertaan.

Dimanakah gambar itu diambil?
gambar ni di amil masa majlis kawen kawan kitorang kat ipoh..tengah dok sangap2 tunggu pantin smpai ke petang tu la smpai jadi mcm ni hahah xde keje amek tengkolok & munge pantin

Tuliskan serba sedikit mengenai blog ini
yg saya tau tuan blog NI NAMA DIA INTAN IZZATUL FARIZA berumur 20 tahun seorang yg pandai bergaya...hehe puji lebey nampak hehehe saya tak de la kela sgt blog ni..saya jumpe pon sebab nak join contest..saya agak blog ni baru ditubuhkan sebab saya follower ke-70 tu pengakuan ikhlas heeeeee..salam kenal yea saya

nak tag
cutemum
mz
kak heze
miza
aimi

4 comments:

BilaGadisBercerita said...

thanks cik nana.. bile plak nak kawin ? hehe./. gud luck ea

Myra Jay said...

Hehe.. Mmg klakar dan sporting la anda berdua.. comey & kiut.. :)

Nana said...

bilagadis-hehe kami dah kawen la..

myra-encik amrul dia mmg suka sket wat aksi2 mcm ni

BilaGadisBercerita said...

oo.. da tawen.. ta ajak pun.. hehe.. guwau je.. jom intai2 updated sporting contest